Dubertura de la bastison dau carre de Carneval de Nissa Pantai [Ouverture de la construction du char de Carnaval de Nissa Pantai]

Lo divendre 4 de genoier passat, Nissa Pantai a organizat, dins l’atalhier de Ben, la dubertura de la bastison dau carre de Carneval intitolat « Ben fa lo sieu cinèma! »

Aquesto carre es realizat dai pichoi dau Centre d’Acuelh per Demandaires d’Asili ATE de l’Ariana, e dai escolans adults dei cors de nissart a Nissa Pantai.

Representa l’artista Ben VAUTIER projectant sus d’un grand ecran lo sieu film fach de frasas escrichi en blanc sus fons negre.

Lo carre serà inaugurat lo dimècres 13 de febrier a 15 oras a l’AnimaNice Ariana « Django Reinhardt » e participerà au Carneval de Nissa lo 24 de febrier ensin qu’ai carnevals de quartiers e de vilatges.


Le vendredi 4 janvier dernier, Nissa Pantai a organisé, dans l’atelier de Ben, l’ouverture de la construction du char de Carnaval intitulé « Ben fait son cinéma! »

Ce char est réalisé par les enfants du Centre d’Accueil pour Demandeurs d’Asile ATE de l’Ariane, et par les élèves adultes des cours de niçois à Nissa Pantai.

Il représente l’artiste Ben VAUTIER projetant sur un grand écran son film fait de phrases écrites en blanc sur fond noir.

Le char sera inauguré le mercredi 13 février à 15 heures à l’AnimaNice Ariane « Django Reinhardt » et participera au Carnaval de Nice le 24 février ainsi qu’aux carnavals de quartiers et de villages.